Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka pięknej dziewczynie w ciemnym pomieszczeniu – nikt nie wie co robimy, poza nami samymi. To trafne porównanie pokazuje jak ważna jest reklama. Nie bez powodu mówi się też, że reklama jest dźwignią handlu. Reklamowanie swojej działalności jest dziś dużo łatwiejsze niż kiedyś. Dawniej trzeba było poświęcić dużo uwagi materiałom drukowanym, a także łożyć potężne sumy na reklamę telewizyjną czy radiową. Dziś, dzięki rozwojowi internetu jest to dużo łatwiejsze i przede wszystkim tańsze. Tradycyjne formy reklamy oczywiście nadal są w użyciu, ale coraz bardziej rozwojowa reklama internetowa zbiera potężne żniwa. Reklamowanie przez internet może być nawet darmowe, jednak żeby tak było należy poświęcić mnóstwo czasu i energii. Opłacenie kampanii marketingowych, inwestycja w banery na stronach czy reklamowanie się w płatnych katalogach stron to działania, które wymagają niewielkich środków, a pozwolą na dotarcie do milionów ludzi nie tylko w kraju, ale i na całym świecie.