Znaczek

0
886

Wielu z nas z pewnością jest w stanie opowiedzieć jak wygląda znaczek na butelce ulubionego napoju, etykiety kosmetyków, czy wieczko najsmaczniejszego jogurtu. Wszystkie te przykłady, jak i inne, których jest wiele, to reklama. Stworzenie loga, o którym jest dokładnie mowa, ma znaczący wpływ na powodzenie w sprzedaży. Kojarzenie produktów nie tylko związku z ich nazwą, ale także wyglądem działa na dwa zmysły. Słuchu, gdyż mamy zakodowany dźwięk związany z danym produktem, i wzroku, którym podążamy za odnalezieniem naszej ulubionej marki. Dlatego logo jest bardzo ważne.
Ponad to wyróżnia się wzrokową zdolność do zapamiętywania. Dlatego też znak firmowy jest tak cenny. Wpływa na nasze skojarzenia i przekonuje do zakupu.
Jest to oczywiście jeden z wielu czynników wpływających na konsumentów i nic nie jest w stanie podjąć decyzji za niego. Odbiorcy sami wybierają to, co jest dla nich najlepsze, kierując się nie tylko zapamiętaną reklamą, ale także zasobnością portfela czy indywidualnymi potrzebami.