Prowadzenie firmy i sprzedać nawet najlepszego produktu wymaga odpowiedniego marketingu i reklamy. O tym, jak ważna jest reklama wiedzą nawet giganci istniejący na rynku od dziesiątków lat, o których przecież wszyscy wiedzą, że istnieją, jak choćby koncern Coca Cola. Wszyscy znamy ten produkt, niektórzy go lubią, inni uwielbiają, a pomimo to ciągle można się zetknąć z jego reklamą, prawda? To pokazuje siłę tej branży. Jeśli nie będziemy reklamować produktu, nasi potencjalni klienci nie będą o nas wiedzieć, zwłaszcza w dobie olbrzymiej konkurencji. Reklama rozwija się razem z technologią. Kiedyś miała wyłącznie formę drukowaną, później dołączyły do niej radio i telewizja, które nadal są istotnymi reklamodawcami, a obecnie potężnym narzędziem w reklamie jest internet. Reklamowanie produktów może przybierać formę sztuki. Istnieją wyspecjalizowane firmy, które zajmują się tworzeniem urządzeń, banerów, a także reklamy ambientowej, czyli ulokowanej w odpowiednim miejscu i kontekście. Pamiętajmy, że dobra reklama to podstawa.